دو تا چشم عاشق...

دلگیری(گله)....

آه از این دنیا که مرام ومحبت و کشت زنده باد با مراما

 

منم تنهای عاشق با دو تا چشم صادق

که ته حرفش عاشقیه موندن با کسی که همیشگیه

نه اونی که همه سهم من ازش بی وفاییه شنیدن این حرف ازش که ته داستان ما جداییه

اونی رو نمی خوام که منو نخواد اونی و می خوام که حتی اگه نخواستمشم بازم منو بخواد

من آنم که اگر عشق کند طلب زندگی ام بی دریغ می دهم به او تمام هستی ام

گر ز دوری او آمد از چشمانم اشکی بدان نیست آن برای هیچ عشقی

تک دانه اشک من برای تنهاییست برای تحمل زجرهای بی جفاییست

چرا؟؟؟؟؟؟؟ چرا؟؟؟

چرا در بازگویی داستان ثباتی وجود ندارد تا گویی عشق تو را در دل دارم می گوید امگان ندارد

چرا امکان ندارد؟مگر آنکه تمام هستی تمام زندگی تمام وجود تمام بودش تمام دنیایش تو بودی و تو فقط تو

می تواد عاشق نباشد می شود با تو صادق نباشد؟

 



نظرات شما عزیزان:

ar
ساعت11:00---9 بهمن 1391
چشمان عاشق کم پیدا میشه ، دل عاشق اصلا وجود نداره البته منظور من عشق زمینی هستش

امیرحسین
ساعت22:59---22 دی 1391
ممنون که لینکمو درست کردی . منم لینکت کردم

امیرحسین
ساعت17:45---22 دی 1391
سلام نگین ، لطفا دقیق تر بگو با چه اسمی لینکت کنم ؟ راستی چرا اسم وبلاگمو توی لینکهات درست نمیکنی؟
منتظرم


ﬡᙢᗩᖇᎩ ᒎᗝ〇ᗝ〇ᗢ〇
ساعت12:20---22 دی 1391
slm negin jun



mer30 k sar zadi پاسخ:mc az lotfet va dide honarit


milad
ساعت18:45---20 دی 1391
مرسی وب تو هم عالیه خیلی قشنگ نوشتی لینکت کردمپاسخ:mc k layegh donesti khoshhal shodam omadi

ملیکا(همون وبلاگی که الان دیدی!!)
ساعت16:34---20 دی 1391
بسیـــــــــــــــــــــــــــ ــــار زیباست وبلاگتپاسخ:ziba kafi nist bayad ziba did hatman dide toam zibayi donbal dare

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در سه شنبه 18 بهمن 1391برچسب:,ساعت11:48توسط نگین | |